افزایش همکاری های علمی، فنی و اجرایی فی ما بین شهرداری مشهد و اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق

1397/09/10 تعداد بازدید: 2693
print

در راستای هدایت و حمایت از تولیدات علمی و سوق دادن نوآوری ها به سمت کاربرد در امور شهری و اجرای برنامه های مشترک تفاهم نامه ای فی ما بین معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد و مدیر کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق مبادله گردید.

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، در حاشیه رویداد استارت آپی علوم زمین در اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، تفاهم نامه همکاری های علمی، فنی و اجرایی فی ما بین مهندس شهریار آل شیخ، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد و دکتر جعفر طاهری، مدیر کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق در محل این اداره کل مبادله گردید.

مهندس شهریار آل شیخ، پس از بازدید از پروژه در حال تکمیل پارک موزه علوم زمین مشهد در جلسه مشترکی با دکتر طاهری مدیر کل و معاونین اداره کل همچنین دکتر قادری فر، رئیس مرکز نوآوری های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از پایگاه داده های زمین شناسی مهندسی و ژئوتکنیک لرزه ای شهر مشهد که حاصل پروژه ریز پهنه بندی لرزه ای شهر مشهد می باشد بازدید کرد و در جریان اطلاعات این پایگاه اطلاع رسانی و داده های موجود قرار گرفت.

مهندس آل شیخ همچنین در این جلسه اظهار امیدواری کرد همکاری های فی مابین در راستای توسعه نوآوری و کارآفرینی در حوزه علوم زمین قابل استفاده در مسائل شهرسازی و حوزه شهری گسترش یابد.

در این جلسه دکتر طاهری از آغاز به کار مرکز نوآوری های علوم زمین در آینده نزدک خبر داد و خواستار هم افزایی ایده های نوآورانه در حوزه مسائل شهری با همکاری شهرداری و مرکز نوآوری های شهرداری مشهد گردید.

 

 

پیام ها:

loader
لینک های تصویری