اقدامات اجرایی جهت برگزاری مطلوب کنگره بین المللی ژوراسیک ایران و کشورهای همجوار در مشهد به نحو احسن در حال انجام است.

1396/07/10 تعداد بازدید: 1416
print

به گزارش روابط عمومی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق مهندس رکنی معاون اجرایی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق و عضو کمیته اجرایی کنگره ژوراسیک در خصوص اقدامات اجرایی برگزاری کنگره بین المللی ژوراسیک ایران و کشورهای همجوار گفت: همکاران ما در کمیته اجرایی و دبیرخانه کنگره کلیه اقدامات لازم را جهت برگزاری مطلوب کنگره در روزهای 11، 12 و 13 مهرماه سال جاری انجام داده اند از جمله اینکه پس از داوری مقالات و در کمترین زمان ممکن کار صفحه آرایی و تدوین مقالات انجام شده و جهت چاپ به چاپخانه ارسال گردیده است. رکنی در خصوص پذیرش و اسکان میهمانان ویژه خصوصا مهمانان خارجی کنگره گفت از روز شنبه تعدادی از مهمانان وارد مشهد شده اند و کار پذیرش و اسکان مهمانان در حال انجام است وی همچنین از تجهیز کارگاه های آموزشی به میکروسکوپ و سایر تجهیزات در روز یازدهم مهرماه و سالن های برگزاری سخنرانی در روز دوازدهم مهرماه خبر داد.

لازم به ذکر است کار پذیرش از ثبت نام کنندگان کنگره بین المللی ژوراسیک ایران و کشورهای همجوار از ساعت 7:45 صبح روز چهارشنبه 12 مهرماه در محل هتل پردیسان مشهد آغاز می شود و افتتاحیه راس ساعت 8:30 صبح با حضور مقامات ملی و استانی و سایر مدعوین آغاز خواهد شد. مهندس رکنی همچنین از استقرار محدود غرفه های نمایشگاهی در محل برگزاری سخنرانی ها و ارائه پوسترها در محل اداره کل زمین شناسی خبر داد و گفت مراسم رونمایی از سامانه جامع فیزیکی و نرم افزاری مستندات علوم زمین پس از پایان مراسم افتتاحیه در فضای پیش بینی شده در محل اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق در انتهای سرافرازان 18 توسط مسوولین حاضر انجام خواهد شد.
دکتر طاهرپور رئیس دبیرخانه کنگره نیز از ثبت نام متقاضیان بازدید صحرایی توالی های ژوراسیک در ناحیه صالح آباد در روز برگزاری کنگره خبر داد. لازم به ذکر است این بازدید علمی در صورت رسیدن به حد نصاب با حضور دکتر Fursich از دانشگاه ارلانگن آلمان در روز پنج شنبه 13مهر ماه انجام خواهد شد.
 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری