بازدید از طرح توسعه کارخانه نیان الکترونیک چناران با حضور دکتر شهیدی

1397/11/17 تعداد بازدید: 3184
print

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل منطقه شمال شرق روز چهارشنبه و در ششمین روز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح توسعه کارخانه نیان الکترونیک چناران به دنبال سفر دکتر علیرضا شهیدی و هیئت همراه به استان خراسان رضوی مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید دکتر دهقان نماینده محترم مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی و خانم مهندس علیرضایی رئیس سازمان صمت استان و دکتر طاهری مدیر کل منطقه شمال شرق نیز حضور داشتند.
شایان ذکر است، شرکت نیان ­الکترونیـک با استفاده از آخرین تکنولوژی در شـاخه الکترونیـکِ قدرت (Power Electronic) در صنایع مهم زیر بنایی کشور، در طراحی و ساخت مبدل­ های الکترونیکی انرژی الکتریکی (Static  Power Converters)، در سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون توانسته راه موفقیت را با حرکت بر روی لبه ­تکنولوژی و تولید محصولات با کیفیت به عنوان بزرگترین طراح و تولیدکننده مبدل­ های انرژی در خاورمیانه طی کند.
یکی از اهداف بنیادین این شرکت ایجاد اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد دانش بنیان کشور بوده که با تلاش مستمر برای فراهم کردن تمامی نیازهای مشتریان و با تکیه بر نیروی انسانی متخصص، متعهد و جوان ایرانی در این مجموعه صورت گرفته و تعداد پرسنل از سال 74 تاکنون به بیش از 600 نفر و فضای تولیدی نیز به بیش از 30,000 مترمربع افزایش یافته است.

 

 

 

پیام ها:

loader
لینک های تصویری