بازدید رئیس سازمان زمین شناسی جمهوری تاجیکستان از فعالیت های فنی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق

1396/12/06 تعداد بازدید: 2800
print
بازدید رئیس سازمان زمین شناسی جمهوری تاجیکستان از فعالیت های فنی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق

آقای فیض الله زاده رئیس سازمان زمین شناسی جمهوری تاجیکستان که باتفاق معاون خود جهت شرکت در سی و ششمین گردهمایی و سومین کنگره بین المللی علوم زمین به ایران سفر کرده از فعالیت های فنی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق بازدید کرد.

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق آقای ضراب الدین فیض الله زاده رئیس و صابیر بابایف معاون زمین شناسی سازمان زمین شناسی جمهوری تاجیکستان که به دعوت سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور جهت شرکت در سی و ششمین همایش ملی و سومین کنگره بین المللی علوم زمین از شهر دوشنبه پایتخت جمهوری تاجیکستان وارد مشهد شده بود پس از زیارت در حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) و بازدید از آرامگاه فردوسی در شهر توس و عطار و خیام و کمال الملک در شهر نیشابور صبح شنبه از فعالیت های فنی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق و موزه علوم زمین در این اداره کل بازدید کرد و در جلسه مشترکی با حضور دکتر طاهری مدیر کل و معاونین فنی و اجرایی به تشریح برنامه های فنی سازمان زمین شناسی تاجیکستان در سال های اخیر پرداخت.

دکتر طاهری مدیر کل منطقه شمال شرق نیز ضمن خوش آمدگویی به آقای فیض الله زاده و معاون ایشان آمادگی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و مدیریت های منطقه ای را جهت هر گونه فعالیت فنی در چهارچوب پروتکل های فی ما بین اعلام کرد و از تجارب خوب این اداره کل در برگزاری دوره های آموزشی جهت کارشناسان وزارت معادن و پترولیوم افغانستان و دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک کابل در سال های اخیر مواردی را عنوان کرد.
آقای فیض الله زاده نیز توانایی کارشناسان سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران و اداره کل شمال شرق را بسیار بالا عنوان کرد و خواستار همکاری فی مابین خصوصا در تجارب ارزنده این اداره کل در فعالیت های آموزشی و مستندسازی اطلاعات علوم زمین شد.
آقای فیض الله زاده ضمن اظهار خرسندی از این بازدید و مهمان نوازی خوب سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران اظهار امیدواری کرد همکاری های فی مابین گسترش یابد.
آقای فیض الله زاده و معاون ایشان در روز یکشنبه 96/12/6 در افتتاحیه گردهمایی علوم زمین در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور باتفاق سایر مهمانان خارجی حضور خواهند داشت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری