جشن شمیم بهار و دیدار نوروزی مدیر کل و معاونان اداره کل منطقه شمال شرق با کارکنان برگزار شد

1396/01/16 تعداد بازدید: 2060
print
جشن شمیم بهار و دیدار نوروزی مدیر کل و معاونان اداره کل منطقه شمال شرق با کارکنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، این جشن که با همت کارگروه نظم اداری و نشست های صمیمی پس از پایان تعطیلات نوروزی در آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد. کارکنان این اداره کل با مدیر کل و معاونان در یک فضای صمیمی و شاد آغاز سال نو را به همدیگر تبریک گفتند.

 در این مراسم دکتر طاهری مدیر کل منطقه شمال شرق و آقایان رکنی معاون اجرایی، نادری معاون اکتشاف مواد معدنی و مجیدی رئیس اداره ژئوماتیکس، پیام های تبریک خود را در جایگاه اعلام نمودند. همچنین دکتر طاهری موفقیت های سال گذشته این اداره کل را با توجه به حداقل اعتبارات تخصیص یافته بسیار مطلوب ارزیابی کرد و عنوان داشت در گزارش اقتصاد مقاومتی که جهت رئیس این سازمان نیز ارسال شد، به این موفقیت ها و اقدامات پرداخته شده است.

دکتر طاهری اظهار امیدواری کرد با رویکرد مثبت دولتمردان و مسئولان سازمان، شاهد افزایش اعتبارات ملی و استانی در فعالیت های زمین شناسی و اکتشافی این اداره کل باشیم.
این مراسم میهمان ویژه ای هم داشت. مهندس فرهنگ که سال هاست همکاری مطلوبی با این اداره کل دارد، پژوهش های خود را در خصوص نوروز در فلات ایران و کشورهای دیگر ارائه کرد.
در پایان مراسم تعدادی از همکاران نیز با نمادهای نوروزی عکس یادگاری گرفتند.
تصاویر مرتبط:
پیام ها:

loader
لینک های تصویری