حمایت مقام عالی وزارت از توسعه زیرساخت اکتشاف در شمال شرق با تامین تجهیزات مورد نیاز

1397/02/17 تعداد بازدید: 1789
print

در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی به ریاست دکتر شریعتمداری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و معاون ستاد کل فرماندهی اقتصاد مقاومتی تامین اعتبار مورد نیاز جهت خرید تجهیزات اکتشافی و تقویت زیرساخت های اکتشاف با نظر مساعد مقام عالی وزارت تصویب شد.

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق در این جلسه که در روز شنبه 97/2/15 در محل استانداری خراسان رضوی تشکیل شد مباحث مختلف حوزه کارآفرینی توسط دستگاه های متولی با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی مطرح شد.
دکتر طاهری مدیر کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق در راستای تسریع شناخت پتانسیل و منابع معدنی استان پیشنهاد تامین اعتبار لازم جهت خرید تجهیزات فنی را مطرح که مورد تاکید و نظر موافق دکتر شریعتمداری قرار گرفت.
مقام عالی وزارت با تاکید بر نقش و اهمیت اکتشاف در توسعه اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال پایدار حمایت کامل وزارت صنعت، معدن و تجارت را از تامین تجهیزات مورد نیاز اداره کل منطقه شمال شرق اعلام فرمودند.
در این جلسه مقرر گردید اعتبار فوق از محل حقوق دولتی معادن اختصاص یابد و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و اداره کل منطقه شمال شرق در خصوص جذب اعتبار فوق در موعد مقرر اقدام نمایند.
خانم مهندس علیرضایی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز طرح ارائه شده از سوی دکتر طاهری را مورد نیاز استان و در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی دانست.
 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری