دومین همایش یک روزه زمین لرزه و مخاطرات طبیعی و ایمنی مدارس با دعوت از اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق در تربت جام برگزار شد.

1396/09/26 تعداد بازدید: 2352
print

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق دومین همایش زمین لرزه، مخاطرات طبیعی و ایمنی مدارس در تربت جام که به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تربت جام در روز پنجشنبه 96/9/23 با حضور تعدادی از مسئولان و کارشناسان گروه های آموزشی مرتبط از تعدادی از ادارات آموزش و پرورش شهرستان های مجاور و گروه های دانش آموزی برگزار گردید، رکنی معاون اداره کل و شریفی رئیس اداره مخاطرات زمین شناختی حضور داشتند.

در این مراسم پس از خوش آمدگویی دکتر بهرام پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت جام و سخنرانی حجت الاسلام حاج آقای طاهری امام جمعه شهرستان، سخنرانی های تخصصی با موضوع زمین لرزه و مخاطرات طبیعی توسط دکتر حسینی رئیس پژوهشگاه زمین لرزه شناسی دانشگاه فردوسی مشهد و مهندس شریفی رئیس اداره مخاطرات زمین شناختی این اداره کل همچنین دکتر خندان و دکتر بخشی زاده از اعضای هیئت علمی دانشگاه های بجنورد و رئیس اداره آموزش و پژوهش جمعیت  هلال احمر خراسان رضوی ارائه گردید.

در پایان این مراسم از شرکت کنندگان و مدعوین این مراسم تقدیر شد و برنامه پایانی این مراسم بازدید از آرامگاه عارف نامدار قرن چهارم و پنجم هجری شیخ احمد جامی در تربت جام بود که با استقبال مدعوین این همایش روبرو گردید.

 

روابط عمومی ابن اداره کل از زحمات کلیه دست اندرکاران این همایش خصوصاً دکتر بهرام پور، دکتر احمدی و مهندس بزمی تشکر می نماید.

 
 
 
 

 

پیام ها:

loader
لینک های تصویری