دیدار با مهندس مس فروش رئیس جدید سازمان صمت استان خراسان رضوی

1398/04/26 تعداد بازدید: 1911
print

نظر به انتصاب آقای مهندس مس فروش معاون اسبق سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور به ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی، دکتر طاهری و معاونین و تعدادی از رؤسای ادارات این اداره کل در سازمان صمت استان با ایشان دیدار کردند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق در این دیدار که در ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 98/4/26 انجام شد دکتر طاهری و معاونین زمین شناسی، اکتشاف و اجرایی این اداره کل به همراه تعدادی از رؤسای ادارات در یک دیدار صمیمی و خودمانی مواردی از مباحث زمین شناسی و اکتشاف استان را مطرح کردند.
در جلسه دیدار با مهندس مس فروش دکتر طاهری مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق ضمن ابراز خوش آمدگویی و اظهار خشنودی از انتصاب ایشان خواستار تعامل بیشتر این سازمان با کارشناسان اداره کل در مباحث فنی و زیربنایی اکتشاف استان شد.
دکتر طاهری سابقه ی مهندس مس فروش را یک سابقه ی طولانی در صنعت و معدن دانست که پایه گذاری آن از وزارت معادن و فلزات بوده و می تواند نقطه روشنی از توجه به مسایل کلان اکتشافی و معدنی در استان خراسان رضوی باشد.
مهندس مس فروش نیز از دیدار مدیرکل و همراهان ایشان اظهار خوشحالی کرد و با توجه به سوابق درخشان اداره کل منطقه شمال شرق سازمان زمین شناسی در سال های گذشته اظهار داشت همیشه مشهد منشأ اثر بوده است و از خدمات شما و کارشناسان اداره کل شمال شرق به نیکی یاد شده است. مهندس مس فروش اظهار امیدواری کرد در یک تعامل و همفکری مؤثر و تشکیل جلسات مشترک بتوانیم حرکت های خوبی را در مبحث اکتشافات استان داشته باشیم زیرا استان خراسان رضوی اهمیت ویژه‌ای از لحاظ معدنی دارد و تفکرات سیستمی بایستی بر مسایل فنی و اکتشافی استان حاکم شود.
مهندس مس فروش اظهار داشت به زودی به همراه جمعی از کارشناسان حوزه اکتشاف و معدن سازمان صمت از مجموعه اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق و فعالیت های فنی آنها همچنین پارک موزه علوم زمین دیدن کرده و در جلسه مشترکی راه های تعامل بیشتر دو سازمان در استان بررسی خواهد شد.

 

پیام ها:

loader
لینک های تصویری