عرض تسلیت به خانواده معزز همکار عزیزمان پروین نداف

1396/04/28 تعداد بازدید: 3453
print

 

به اطلاع می رساند همکار عزیزمان خانم پروین نداف در شامگاه روز 25 تیر ماه 96 بر اثر بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

ضمن عرض تسلیت به فرزندان ایشان و خانواده های داغدار از خداوند رحمان طلب مغفرت و آمرزش داریم. خداوند ان شاالله به خانواده محترم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
مرحومه مغفوره شادروان پروین نداف یکی از همکارانی بوده که از ابتدای تشکیل مرکز مشهد به عنوان نیروی مستعد و کوشا خدمات بی نظیری در عرصه اجرایی برعهده داشته است. به پیوست شرحی از زندگینامه ایشان در پیک خبری بهار 96 این اداره کل به چاپ رسیده ضمیمه گردیده است.


زندگینامه:
پروین نداف متولد 1341 در سبزوار است. وی که جزء نخستین همکاران جذب شده به این اداره کل می‌باشد دارای مدرک دیپلم در رشته اقتصاد و در سال 1371 به عنوان تایپیست در مرکز زمین شناسی مشهد استخدام شده است. در طی سال های فعالیت خود به تدریج امور بایگانی- دفتری، راهبری تلفن‌خانه، گردآوری گزارش کار همکاران را به عهده دارد که تا سه سال اخیر به تنهایی همه ی امور مربوط به دبیرخانه را انجام می‌داده است. وی در سال های 77،79،80،81،82 یعنی پنج سال به عنوان کارمند نمونه این مرکز انتخاب شده، 14 تشویق نامه و لوح تقدیر از مسئولین این اداره کل و فرمانداری مشهد دریافت نموده است. پروین نداف در دوره ی خدمت خود، 26 دوره آموزشی گذرانده و دو بار در دانشگاه و رشته های علوم تربیتی و روابط عمومی پذیرفته شده اما به دلیل مسئولیت زندگی و کاری آن را ادامه نداده است.
مهم ترین ویژگی های مثبت وی طی سال‌ها کار در دبیرخانه‌ی این اداره، امانت داری،‌ حفظ حریم های شخصی و خصوصی افراد  و آرامش وی در برخورد با مسائل و افراد گوناگون بوده است. 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری