مجوز برگزاری و اعتبار از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) برای نخستین کنگره ژوراسیک ایران و کشورهای همجوار اخذ گردید.

1396/05/15 تعداد بازدید: 3113
print

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، دکتر طاهری دبیر اجرایی نخستین کنگره ژوراسیک ایران و کشورهای همجوار در جلسه کمیته اجرایی این همایش اعلام کرد: خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده و ارسال مدارک مورد نیاز مجوز برگزاری و اعتبار از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) برای این کنگره اخذ گردید و این برای شرکت کنندگان در کنگره امتیاز ویژه محسوب می شود، به طوری که مقالات ارائه شده توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، هم وزن مقالات چاپ شده در مجلات علمی- پژوهشی منظور شده و امتیازات لازم به آن داده می شود.
دکتر طاهرپور رئیس دبیرخانه این کنگره هم ضمن اعلام مراحل اخذ این مجوز، اذعان کرد این کنگره از معدود همایش ها در حوزه علوم زمین می باشد که مجوز ISC را اخذ کرده و این یک موفقیت برای کنگره ژوراسیک محسوب می شود به طوری که به محض اعلام اخذ مجوز در سایت کنگره متقاضیان جهت شرکت و ارائه مقاله در این کنگره افزایش قابل توجهی داشته است. لازم به ذکر است در جلسه کمیته اجرایی این همایش موارد دیگری از برنامه ریزی های به عمل آمده و لزوم هماهنگی و همدلی جهت برگزاری هرچه بهتر کنگره مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

پیام ها:

loader
لینک های تصویری