مراسم بازنشستگی و تقدیر از زحمات دکتر جعفر طاهری مدیر کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق برگزار شد

1398/12/04 تعداد بازدید: 2932
print

دکتر جعفر طاهری با بیش از سی سال خدمت و بیش از بیست سال مدیریت در جایگاه های مختلف سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و اداره کل منطقه شمال شرق، در سی ام بهمن ماه 1398 به افتخار بازنشستگی نائل شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل منطقه شمال شرق به پاس بیش از سی سال خدمت و بیش از بیست سال مدیریت در عرصه های مختلف  سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و اداره کل منطقه شمال شرق مراسم بازنشستگی و تودیع دکتر طاهری با حضور جمعی از مسئولان سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و سازمان صمت استان و اعضای هیئت علمی دانشگاه های فردوسی و پیام نور و همچنین جمعی از مدیران شرکتهای معدنی و اکتشافی استان و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان همچنین رئیس خانه معدن استان و تعدادی از مدیران استانی برگزار گردید.

در مراسم بازنشستگی و تودیع دکتر طاهری به نمایندگی از اعضای هیئت علمی دکتر موسوی حرمی از تلاش های دکتر طاهری در مدت خدمت در سازمان زمین شناسی تشکر کرد. ایشان همچین دکتر طاهری را مدیری توانا و لایق دانست که اثرات ماندگاری به جا گذاشته است.
سایر سخنرانان نیز همگی با ذکر مطالب خود برای دکتر طاهری آرزوی سلامتی کرده و خواستار استفاده از تجربه های گرانقدر ایشان در عرصه های دیگر گردیدند. 
در ادامه خانم دکتر لک رئیس اسبق سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و رئیس فعلی پژوهشکده علوم زمین نیز با اهداء لوح تقدیر از طرف پژوهشکده علوم زمین دکتر طاهری را مدیری توانمند و مشاوری ارزنده خطاب کرد که در دوران مسئولیت ایشان توسعه و نوآوری و زیرساخت علمی و اجرایی در دستور کار بوده است.
در ادامه مراسم مهندس رضازاده معاون محترم برنامه ریزی، توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور که به اتفاق مهندس ابراهیمی مدیر حراست سازمان در مراسم حضور داشتند اظهار داشت ابلاغ حکم بازنشستگی دکتر طاهری بسیار سخت است چرا که مدیری توانمند و قوی را از دست می دهیم اما خوشحالیم که بازنشستگی ایشان با بیش از سی سال خدمت صادقانه در فضایی از وفاق و همدلی در این اداره کل اتفاق افتاده و همکار صمیمی ایشان مهندس قائمی در کسوت سرپرستی این اداره کل، راه ایشان را همچنان ادامه خواهد داد. مهندس رضازاده با ابلاغ سلام و تبریک دکتر شهیدی معاون وزیر و رئیس سازمان و مدیران کل سازمان مرکزی و مراکز تابعه که بدلیل مشغله کاری و محدودیت های بعد مسافت امکان حضور در این مراسم را نداشتند از طرف دکتر شهیدی حکم بازنشستگی دکتر طاهری را قرائت کرد.
در ادامه مهندس رضازاده ضمن توفیق برای مهندس قائمی، حکم سرپرستی ایشان را قرائت و ابلاغ نمود. مهندس رضازاده از کلیه کارکنان اداره کل منطقه شمال شرق درخواست کرد با همدلی و همکاری همچون گذشته الگویی از تلاش و نوآوری را در عرصه های مختلف علمی و اجرایی به نمایش بگذارند. در پایان تابلو نفیسی از طرف سازمان مرکزی توسط مهندس رضازاده و مهندس ابراهیمی به دکتر طاهری اهدا شد.
دکتر طاهری نیز با ایراد سخنرانی ضمن تشکر از میهمانان مختلفی که از دانشگاه ها، تشکل های معدنی، بخش خصوصی و مدیران استانی که در این مراسم حضور داشته اند، از حضور مهندس رضازاده معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و پشتیبانی و مهندس ابراهیمی مدیر حراست سازمان تشکر نمود.
دکتر طاهری اظهار داشت فعالیت های این اداره کل برخاسته از عزم جدی و تلاش موثر همکارانی است که همیشه با همفکری و هم افزایی و تلاش شبانه روزی اهداف این اداره کل را دنبال کرده اند. دکتر طاهری ضمن سپاس از کلیه همکاران از آنان خواست همچون گذشته این روحیه را حفظ کرده و به مدیر جدید که از همکاران پرتلاش و فنی این مجموعه هستند یاری رسانند.
ایشان همچنین عملکرد 30 ساله اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق را نمونه بارزی از خواستن توانستن است دانست که در این مجموعه شکل گرفته و به سرانجام رسیده است.
دکتر طاهری ضمن تشکر از مدیران قبلی، آقایان مهندس بهروزی و مهندس روشن روان آرزوی توفیق بیشتری برای مهندس قائمی کرد و اظهار لطف کلیه همکاران و دوستان و مسئولان سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور تشکر کرد.
در پایان مراسم لوح های تقدیر و هدایایی از طرف کارکنان اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق و سایر گروه ها و تشکل ها به دکتر طاهری اهدا شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری