موزه علوم زمین مشهد برای چهارمین سال پیاپی، به عنوان موزه برتر انتخاب شد.

1396/04/17 تعداد بازدید: 4562
print
موزه علوم زمین مشهد برای چهارمین سال پیاپی، به عنوان موزه برتر انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، موزه علوم زمین مشهد برای چهارمین سال متوالی در بخش موزه های متوسط دولتی در دو شاخص پژوهش و شعار روز جهانی موزه حائز دریافت جایزه از طرف کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) گردید.

در روز چهارشنبه 96/3/3 به مناسبت روز جهانی موزه مراسمی در خانه هنرمندان ایران برای تقدیر از پیشکسوتان امر موزه داری و معرفی برترین موزه های کشور در حوزه های مختلف برگزار شد. نکته حائز توجه در کسب این عنوان تداوم چهارساله موزه علوم زمین مشهد در دریافت این جوایز بوده است.
در مراسم آغازین روز جهانی موزه ها که در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می شد، آقایان محمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی، احمد محیط طباطبایی رئیس ایکوم و احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران به ایراد سخنرانی پرداختند.
در پایان مراسم جوائزی در دو گروه موزه های خصوصی و دولتی در سه رده موزه های دولتی کوچک، متوسط و بزرگ و در شاخص های مختلف اهدا گردید که در این میان موزه علوم زمین مشهد برای چهارمین سال متوالی در بخش موزه های متوسط دولتی در دو شاخص پژوهش و شعار روز جهانی موزه موفق به کسب رتبه برتر و دریافت لوح تقدیر و جایزه از طرف کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) گردید.
 
 
 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری