نخستین نشست عمومی سالیانه اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق در سال 97 برگزار شد.

1397/02/17 تعداد بازدید: 1922
print

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، نخستین نشست عمومی سالیانه اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق به همت کارگروه مناسبت ها، نظم اداری و نشست های صمیمی در تاریخ شنبه 15/2/97 در محل آمفی تئاتر و با حضور کارشناسان و کارکنان این اداره کل برگزار گردید.

در این نشست ابتدا خانم مهندس شجاعی، دبیر شورای برنامه ریزی و هماهنگی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق گزارشی از عملکردهای کلی معاونت ها و ادارات تابعه در سال 96 ارائه نمود. پس از آن آقای مهندس رکنی، معاون اجرایی این اداره کل به تشریح اهداف و رویکردهای پیش روی بخش های مختلف در سال 97 پرداخت و در ادامه خانم دکتر احمدی، دبیر واحد توسعه، نظارت و ارزیابی نیز تصمیمات اتخاذ شده در این واحد را به اطلاع عموم رساند.

آقای دکتر طاهری، مدیر کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق با تکمیل اظهارات سخنرانان قبلی، رویکردها و اهداف فراروی این اداره کل در سال 97 و سال های آینده را با نگاهی کلی تبیین نمود.
در پایان میهمان ویژه این نشست، آقای مهندس نبیان تجریبات سال ها فعالیت خود در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و پس از آن بخش خصوصی را برای حضار بیان نمود که با استقبال و توجه کارشناسان و کارکنان این اداره کل مواجه شد.
 
 
 
 
 
 
 
پیام ها:

loader
مطالب مشابه
لینک های تصویری