کارشناسان آزمایشگاه های شیمی این اداره کل در دوره آموزشی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی مشهد شرکت کردند

1396/10/30 تعداد بازدید: 3688
print

دوره ی آموزشی "چگونگی انتخاب مواد مرجع استاندارد مناسب و استفاده صحیح از آن ها در آزمایشگاه" از مجموعه آموزش های شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، به تاریخ 26 و 27 دی ماه 1396 در پژوهشکده علوم و صنایع غذایی مشهد برگزار شد.

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، خانم مهندس تاج بخش، رئیس اداره آزمایشگاه های شیمی این اداره کل اظهار داشت: در این جلسه کارشناسان آزمایشگاه شیمی این اداره کل، به همراه تعدادی از مسئولین وکارشناسان آنالیز مواد در حوزه های مختلف شرکت داشتند تا با مباحث پایه و کاربردی در این رابطه بیشتر آشنا شوند. 

در این دوره آموزشی دو روزه الزامات استاندارد ISO/IEC 17025 در رابطه با مواد مرجع، تعاریف مرتبط، مدارک همراه،‌ کاربردها و استفاده از مواد مرجع در آزمایشگاه ها،‌ کلیات مراحل و شرایط تولید این مواد مطرح شد. همچنین تبادل نظر و تجربه از حوزه های گوناگون کاری طرح شد که در جای خود بسیار ارزشمند است.
در حاشیه ی برگزاری این دوره بازدید از مراکز آزمایشگاهی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی نیز انجام گرفت که طی آن بازدید کنندگان از امکانات و شیوه های کاری این پژوهشکده آشنا شدند. 
این جلسه با استقبال شرکت کنندگان روبرو شد و امید است با توجه به پتانسیل برگزاری چنین دوره هایی در شهرستان ها، شاهد برگزاری بیشتر این گونه دوره ها در مراکز شهرستانها باشیم.
 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری