اختتامیه رویداد استارت آپی علوم زمین کشور در مشهد

1397/08/25 تعداد بازدید: 3069
print

رویداد بزرگ استارت آپی علوم زمین در کشور در مشهد تحت عنوان استارت آپ ویکند پس از سه روز فعالیت بعد از ظهر جمعه 25 آبان ماه 97 در اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق به کار خود پایان داد.

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، رویداد بزرگ استارت آپی علوم زمین که طبق استاندارد بین المللی بایستی در آخر هفته و به مدت 54 ساعت برگزار شود، پس از سه روز فعالیت، تیم سازی و ایده پردازی با حضور داوران، مربیان و اساتید دانشگاه همچنین خانم مهندس علیرضایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی در بعد از ظهر جمعه 25 آبان ماه 97 به کار خود پایان داد.

خانم مهندس پرورش، مسئول تیم اجرایی این رویداد اعلام کرد از 35 ایده جدید در حوضه علوم زمین که در تاریخ مقرر به دبیرخانه رویداد ارسال و ثبت گردیده بود، در روز اول رویداد 10 ایده به عنوان ایده برتر انتخاب و کلیه اعضای شرکت کننده در ده تیم جهت کار بر روی ایده ها و آموزش عملی توسط منتورها و شرکت در کارگاه های جنبی انتخاب شدند که در مدت مذکور این ده ایده توسط اعضای تیم ها به صورت کاربردی آموزش لازم داده شد تا بتوانند سرمایه گذار مرتبط با موضوع را راغب به سرمایه گذاری در ایده خود نمایند.
دکتر طاهری مدیر کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق نیز ضمن موفق ارزیابی کردن این رویداد و استقبال خوب فارغ التحصیلان و دانشجویان از همکاری و اظهار تمایل سرمایه گذاران این بخش نیز قدردانی کرد.
دکتر طاهری ایجاد مرکز نوآوری های علوم زمین در مشهد را در راستای حمایت از ایده های این حوزه بسیار ضروری دانست و از مسئولین استانی و ملی خواست نسبت به این مهم حمایت لازم را مبذول فرمایند. وی همچنین از مسئولان سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و مخصوصا خانم دکتر لک معاون وزیر و رئیس سازمان به جهت حمایت از برگزاری رویداد استارت آپی علوم زمین در مشهد قدردانی کرد.
لازم به ذکر است در جریان اختتامیه تیم های ایده پرداز نسبت به ارائه ایده های خود در قالب فرمت استاندارد پرداختند و نهایتا با توجه به نتایج رای گیری داوران تیم های دارای ایده های به شرح ذیل برتر شناخته شدند.
تیم برتر: پیزوالکتریک با ایده تولید برق از کانی های پیزوالکتریک
تیم دوم: ژئوفشن با ایده تولید البسه و اکسسوری با الهام گرفتن از طرح های زمین شناسی
تیم سوم: ژئوگشت با ایده تولید اپلیکیشن و آژانس با هدف بازدید از پدیده های ژئوتوریسم
تیم شایسته تقدیر: معدن یاب
همچنین گواهینامه شرکت در این رویداد به شرکت کنندگان و جوایز به ایده های انتخابی برتر اهدا گردید.
در پایان عکس یادگاری این رویداد توسط حاضرین ثبت و پس از یک ماراتن 54 ساعته در ساعت 21 جمعه شب کارکنان و شرکت کنندگان در این رویداد اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق را ترک کردند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیام ها:

loader
لینک های تصویری