با ابلاغ دکتر شهیدی، معاون وزیر و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، مهندس قائمی سرپرست اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق شد

1398/12/04 تعداد بازدید: 1919
print

مهندس فرخ قائمی از کارشناسان اسبق این سازمان و معاون زمین شناسی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، پس از بازنشستگی دکتر طاهری با ابلاغ دکتر شهیدی، معاون محترم وزیر و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، از تاریخ 98/12/1 به عنوان سرپرست اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق منصوب گردید.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل منطقه شمال شرق، در مراسم معارفه مهندس قائمی، مهندس رضازاده معاون محترم برنامه ریزی، توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و مهندس ابراهیمی مدیر محترم حراست این سازمان، همچنین جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی و سایر دانشگاه ها و کارکنان اداره کل منطقه شمال شرق حضور داشتند که پس از قرائت ابلاغ حکم بازنشستگی دکتر طاهری، حکم آقای مهندس قائمی به عنوان سرپرست این اداره کل قرائت و توسط آقای مهندس رضازاده به ایشان ابلاغ گردید. مهندس رضازاده اظهار امیدواری کرد مهندس قائمی همچون گذشته در مسئولیت جدید منشاء اثر و پیشرفت باشند.

در ادامه دکتر طاهری در مراسم معارفه مهندس قائمی، ایشان را فردی کوشا و موثر دانست که با کوله باری از تجربه در تهیه نقشه های زمین شناسی، سکان مدیریت این اداره کل را بر عهده می گیرد و برای ایشان آرزوی توفیق کرد و همه کارکنان اداره کل منطقه شمال شرق را به همدلی و همکاری دعوت کرد.
مهندس قائمی نیز پس از دریافت حکم سرپرستی، ضمن تشکر از حسن اعتماد ریاست محترم سازمان زمین شناسی و اعضای کمیته راهبردی و انتصابات سازمان زمین شناسی اظهار داشت زمینه های توسعه ای که دکتر طاهری فراهم نموده اند کار را برای مدیران بعدی سخت کرده، زیرا باید با تلاش مضاعف این راه را ادامه دهند. ایشان اظهار امیدواری کرد با همدلی و همکاری همه کارکنان در اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق می توانیم در پیشبرد اهداف سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و اداره کل منطقه شمال شرق قدم برداریم. مهندس قائمی برای دکتر طاهری آرزوی سلامتی و موفقیت کرد و از ایشان درخواست کرد پس از 35 سال خدمت و ضمن استفاده از مشاوره های ایشان در امور مختلف در کنارخانواده، زندگی آرام و خوشی را سپری نمایند.
 
 
 
 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری