بازدید رایگان از پارک موزه علوم زمین در مشهد

1397/12/23 تعداد بازدید: 2648
print
بازدید رایگان از پارک موزه علوم زمین در مشهد

به مناسبت جشن افتتاح نخستین پارک موزه علوم زمین کشور در مشهد، خانواده های کارکنان اداره کل زمین شناسی و اکتشاف معدنی منطقه شمال شرق کشور در بعداز ظهر روز چهارشنبه ۹۷/۱۲/۲۲ از مجموعه علمی و فرهنگی پارک موزه علوم زمین بصورت رایگان دیدن کردند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره زمین شناسی واکتشاف معدنی منطقه شمال شرق کشور، دکتر رکنی، معاون اجرایی این اداره کل از بازدید رایگان گروه های مختلف در روزهای منتهی به پایان سال 97 از پارک موزه علوم زمین در مشهد خبر داد به طوریکه خانواده های کارکنان این اداره کل در بعداز ظهر روز چهارشنبه ۹۷/۱۲/۲۲ از این مجموعه دیدن و با بخش های مختلف پارک موزه آشنا شدند.

در ادامه و با اطلاع رسانی بعمل آمده کارکنان دستگاهای اجرایی مشهد مقدس و هیئت مدیره و مدیران آژانس های مسافرتی مشهد در روز یکشنبه ۹۷/۱۲/۲۶ می توانند با هماهنگی قبلی بصورت گروهی از این مجموعه دیدن نمایند. همچنین در روزهای شنبه و دوشنبه 25 و 27 اسفند ماه نیز اقشار مختلف مردم در صورت تمایل بصورت رایگان از مجموعه علمی و فرهنگی پارک موزه علوم زمین دیدن خواهند کرد.
رکنی بازدید از این مجموعه علمی و فرهنگی در راستای حفظ نشاط و روحیه و بالا بردن اطلاعات علمی بازدید کنندگان بسیار موثر دانست و شناخت علوم زمین و سیاره ای که در آن زندگی می کنیم در جهت آگاهی، حفظ و حراست از آن مورد توجه قرار داد.
لازم به ذکر است مجموعه علمی و فرهنگی پارک موزه علوم زمین در مدت 10سال و با اعتبار یکصد میلیارد ریال با حمایت های دولت محترم و مسئولان استانی و کشوری و به همت جمعی از علاقمندان اداره کل  زمین شناسی و اکتشاف معدنی منطقه شمال شرق که عاشقانه پیگیر موارد مختلف این موزه بوده اند ساخته شده است که بجز پردیس های فیزیک زمین، زمین شناسی و اکتشاف چندین موزه در 2000 متر مربع فضای مسقف و با چیدمانی زیبا و چشم انداز قدرت لایزال خداوندی را در این مجموعه ها به نمایش گذاشته است همچنین یک تونل معدنی آموزشی به طول 140 متر در زیر زمین مراحل مختلف معدن کاری رانشان می دهد.
ساعات بازدید رایگان: روزهای تعیین شده صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهرها از ساعت 15الی 18 خواهد بود.
مکان بازدید: بلوار شهید فکوری بین فکوری 55 و 57 مجموعه علمی و فرهنگی پارک موزه علوم زمین مشهد 
این موزه از تاریخ 98/1/6 با اخذ ورودی و در یک برنامه زمانبندی خاص به روی بازدیدکنندگان گشوده خواهد شد. در این برنامه بازدیدهای گروهی و دانش آموزی و دانشجویی از تخفیف خاص برخوردار بوده و برای بازنشستگان کشوری و لشگری شرایط ویژه در نظر گرفته شده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

پیام ها:

loader
لینک های تصویری