بازدید معاون اکتشافات معدنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از اداره کل منطقه شمال شرق

1396/11/14 تعداد بازدید: 2155
print
بازدید معاون اکتشافات معدنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از اداره کل منطقه شمال شرق

دکتر گل محمدی معاون جدید اکتشافات معدنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور روز شنبه 96/11/14 در اولین سفر خود به مدیریت های منطقه ای سازمان از اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق  بازدید و با  پروژه ها و فعالیت های فنی و اجرایی  در این اداره کل  آشنا شد.

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل، دکتر گل محمدی در جلسه مشترکی با مدیرکل، معاونین و همچنین رؤسای ادارات اکتشاف فلزی و غیر فلزی  این اداره کل  با فعالیت ها و موارد مختلف اکتشافی و زمین شناسی این اداره کل آشنا شد. دکتر طاهری در ابتدای این جلسه ضمن تبریک انتصاب آقای گل محمدی به معاونت سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، حضور ایشان در اداره کل منطقه شمال شرق را خوش آمد گفت و جایگاه مراکز سازمان در مجموعه فعالیت های سازمان زمین شناسی را بسیار با اهمیت ذکر نمود. دکتر طاهری ضمن تبیین جایگاه سازمان و فعالیت های متنوع آن، فعالیت های اکتشافی در منطقه شمال شرق و پهنه های اکتشافی که بر عهده این اداره کل بوده را از منظر مسئولین ملی و استانی بسیار مطلوب ارزیابی کرد.
در ادامه، حاضرین در جلسه نیز ضمن معرفی خود برنامه های در دست انجام را مطرح کردند.
در پایان دکتر گل محمدی با اظهار خشنودی از حضور در این اداره کل که یکی از ادارات کل فعال و با نیروهای متخصص می باشد؛ برنامه های خود جهت ادامه فعالیت های اکتشافی سازمان و سایر فعالیت ها را مطرح و بر تلاش مضاعف و همکاری و مساعدت همه کارشناسان در رسیدن به این برنامه ها را خواستار شد.
دکتر گل محمدی فعالیت های متنوع سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و مدیریت های منطقه ای را بسیار ارزنده ارزیابی کرد که حجم وسیعی از متخصصان در این سازمان درگیر آن می باشند. دکتر گل محمدی همچنین توان کارشناسان در این سازمان را بسیار بالا دانست که بایستی با تأمین منابع مالی و ارتباطات مطلوب با دست اندرکاران فعالیت های این سازمان جهت عموم مردم تبیین و ملموس گردد.
در انتها دکتر طاهری ضمن توجه به اصلاح فرآیندها در بدنه کلی سازمان اظهار امیدواری کرد این حضور منشأ خیری در برنامه های اکتشافی این اداره کل باشد و حمایت های معاونت اکتشاف از برنامه های اکتشافی همچنان ادامه داشته باشد.
دکتر گل محمدی در پایان با حضور در بخش اکتشاف با مجموعه کارشناسان اکتشاف در این اداره کل نیز دیدار و با مجموعه فعالیت های تخصصی ایشان آشنا گردید.
اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل نیز ضمن تبریک به آقای دکتر گل محمدی و انتصاب ایشان به معاونت اکتشاف سازمان، آرزوی توفیق و پیروزی در این جایگاه و منشأ اثر در فعالیت های سازمان را از خداوند متعال مسئلت دارد.
 
 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری