بازدید معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی و هیئت همراه از فعالیت های فنی و اجرایی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق

1396/10/09 تعداد بازدید: 3339
print
بازدید معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی و هیئت همراه از فعالیت های فنی و اجرایی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق

مهندس علی نیا معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی آن استان همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در روز شنبه 96/10/9 از فعالیت های فنی و اجرایی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق بازدید و با این فعالیت ها آشنا شدند.

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، مهندس حسین زاده مسئول نمایندگی این اداره کل در استان خراسان شمالی اظهار داشت بدنبال گسترش فعالیت های اکتشاقی و زمین شناسی در استان خراسان شمالی، لزوم آشنایی بیشتر با فعالیت های فنی سازمان احساس می شد لذا با دعوت قبلی آقای مهندس علی نیا به اتفاق آقای مهندس نیکدل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تعدادی از مدیران سایر دستگاه های اجرایی از اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق بازدید کردند و با فعالیت های فنی و اجرایی آشنا شدند. همچنین از پروژه پارک موزه علوم زمین و موزه موجود در این اداره کل دیدن کرده و در جلسه مشترکی با حضور دکتر طاهری مدیر کل محترم همچنین معاونین و تعدادی از روسای ادارات فنی موارد مختلفی از فعالیت ها تشریح شد.

در این جسله دکتر طاهری لزوم توجه به مطالعات باید مخصوصا مباحث مخاطرات زمین شناسی در استان خراسان شمالی اشاره کرد و مباحث مختلف اکتشافی در استان خراسان شمالی را با توجه به جذب اعتبارات تخصیص یافته بسیار موثر دانست.
همچنین مهندس نیکدل به لزوم اکتشافات ناحیه ای در مناطق مختلف استان اشاره کرد و از همکاری خوب اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق و نمایندگی این اداره کل در خراسان شمالی با برنامه های فنی سازمان صنعت، معدن و تجرات استان تشکر کرد. همچنین خواستار تسریع در تکمیل اکتشافات استان در راستای اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان گردید.
در پایان مهندس علی نیا معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز بازدید از فعالیت های فنی و اجرایی این اداره کل را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اهمیت شناخت زمین و گنج های پنهان آن را در راستای تولید ثروت در مناطق محروم مهم توصیف کرد و آمادگی مجموعه استانداری و دستگاه های اجرایی استان را جهت رونق فعالیتهای زمین شناسی و اکتشافی استان اعلام کرد.
لازم به ذکر است در بازدید بعمل آمده کارشناسان واحدهای فنی این اداره کل پروژه های اکتشافی در استان خراسان شمالی را جهت حاضرین تشریح کردند.
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری