بازدید معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی از پروژه پارک موزه علوم زمین

1396/12/06 تعداد بازدید: 2223
print

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی و کارشناس حوزه میراث فرهنگی و موزه های این سازمان از پروژه پارک موزه علوم زمین مشهد بازدید کردند.

 به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق بنا به دعوت این اداره کل و با دستور آقای دکتر جمشیدی رئیس محترم سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان رضوی این بازدید در روز شنبه 96/12/6 انجام شد. مهندس پرورنده معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان  مذکور باتفاق مهندس ملک آبادی کارشناس حوزه موزه ها و میراث فرهنگی از پروژه در حال تکمیل نخستین پارک موزه علوم زمین کشور در مشهد که از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین اعتبار می شود بازدید کرده و در جریان ریز عملیات در حال انجام این پروژه که از سال 1387 عملیات اجرایی آن آغاز گذشته و در سال 1395 و 1396 از محل اعتبارات اسناد خزانه اسلامی و در راستای مصوبه هیئت محترم وزیران در حال تکمیل است قرار گرفتند.

مهندس پرورنده در پایان بازدید در جلسه مشترکی با حضور دکتر طاهری مدیرکل و مهندس رکنی معاون اجرایی و عامل ذیحساب این اداره کل روند جذب اسناد خزانه اسلامی در این اداره کل را مطلوب ارزیابی کرد و از پیشرفت فیزیکی پروژه و روند انجام کارهای زیربنایی در این اداره کل که مورد نیاز استان و حتی کشور می باشد اظهار خرسندی نمود.
دکتر طاهری نیز با شرح فعالیت های باقیمانده در پروژه پارک موزه علوم زمین درخواست تأمین صد در صدی اعتبار سال 96 این اداره کل از محل اعتبارات نقدی یا اسناد خزانه اسلامی را مطرح و اظهار داشت در صورت تأمین صد در صدی این اعتبار و با توجه به مساعدت های مقام عالی وزارت صمت  و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور این پروژه در 6 ماهه اول سال 1397 به بهره برداری خواهد رسید.
مهندس رکنی معاون اجرایی این اداره کل نیز از روند برگزاری مناقصه در سال گذشته و انعقاد قراردادهای انجام آیتم های خاص موزه با پیمانکاران و مشاوران از محل اسناد خزانه اسلامی و در راستای تکمیل این پروژه مطالبی را مطرح و از همکاری مطلوب کارشناسان محترم آن سازمان در فرآیند تکمیل پروژه قدرشناسی کرد.
مهندس پرورنده در پایان قول مساعدت در تأمین صد در صدی اعتبار پروژه در سال جاری را مطرح و اظهار امیدواری کرد با توجه به پیشرفت مطلوب پروژه پارک موزه علوم زمین، شرایط جهت تحقق انجام درخواست فراهم گردد.
 
 
 
 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری