تشکیل شورای معادن استان خراسان شمالی با حضور مدیر کل منطقه شمال شرق و سرپرست نمایندگی خراسان شمالی

1396/12/26 تعداد بازدید: 3208
print
تشکیل شورای معادن استان خراسان شمالی با حضور مدیر کل منطقه شمال شرق و سرپرست نمایندگی خراسان شمالی

دومین جلسه شورای معادن استان خراسان شمالی در محل سالن جلسات استانداری با حضور استاندار و سایر اعضای شورا همچنین جناب آقای دکتر قوامی نماینده محترم شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل و تیم فنی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق برگزار گردید.

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل، دکتر طاهری در شورای معادن خراسان شمالی گزارشی از فعالیت ها و عملکرد اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق در استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی ارائه نمود و همچنین به شرح مواردی از فعالیت های اکتشافی و زمین شناسی انجام شده در استان خراسان شمالی و در راستای اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به شرح ذیل پرداخت.

- انجام عملیات ژئوفیزیک هوایی به طول 18300 کیلومتر خطی تا کنون
- انجام علمیات اکتشافی و حفاری در آخرین سایت در حال حفاری در منطقه کرات دهنه شیرین شهرستان صفی آباد که در عمق 53 متری شروع کانی سازی مشاهده شده است که ادامه حفاری در دستور کار قرار گرفته است. در مجموع تا کنون حدود 200 متر حفاری در این منطقه صورت پذیرفته است.
- شروع تهیه نقشه یکپارچه گسل های استان و زمین شناسی نوار مرزی (توتلی و غلامان با مقیاس 1:100.000 و غلامان 1:250.000 که با چاپ این نقشه ها کل نقشه های زمین شناسی استان در این مقیاس ها کامل می گردد.
در پایان  این جلسه  مهندس صالحی  استاندار خراسان شمالی و دکتر قوامی نماینده مجلس شورای اسلامی از روند فعالیت های اداره کل منطقه شمال شرق در استان خراسان شمالی، قدردانی کردند همچنین مهندس صالحی ضمن تاکید در جهت تسریع و ادامه ی مطالعات زمین شناسی و اکتشافی در این استان  قول داد مکان مناسبی جهت دفتر نمایندگی در استان در نظر گرفته شود و در پاسخ حضور نماینده اداره کل و سرپرست دفتر بجنورد در شورای معادن استان اظهار داشت "با افتخار از حضور نماینده سازمان در شورای معادن استان استقبال می کنیم".
جلسه مذکور با تنظیم صورتجلسه از فعالیت های سازمان و تاکید بر تسریع عملیات اکتشافی پایان یافت.
 
 
 
 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری