جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق برگزار شد.

1400/10/20 تعداد بازدید: 70231
print

با حضور معاونت اجتماعی و مطالبه گوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی و مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، جلسه هم اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار گردید.

این جلسه با بیان مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه آغاز شد. در این جلسه که با حضور اعضاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره کل برگزار گردید، باغبان، معاونت اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به ضرورت شکل‌گیری ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در سازمان‌های حاکمیتی، به ساختار، رسالت و وظایف این ستاد اشاره کرد.

زهرایی، مسئول روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه، ضمن اشاره به برنامه ها و کارگروه های تشکیل شده ذیل این ستاد، حضور و مشارکت کلیه اعضاء را خواستار شد.

قائمی، مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، ضمن اشاره به ساختار و فعالیتهای سازمان، معضلات و چالش‌های بهره‌وری در دستگاه های اجرایی را متذکر شد و به بازتعریف مفاهیم معروف و منکر در حیطه تخصص و شرح وظایف این اداره کل، پرداخت.

 

ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق با 9 عضو، فعالیت دارد که در این جلسه احکام عضویت این اعضاء اهداء گردید.

 

 

پیام ها:

loader
لینک های تصویری