جلسه هم اندیشی با اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در خصوص برگزاری نخستین کنگره بین المللی ژوراسیک ایران و کشورهای همجوار برگزار شد.

1396/04/17 تعداد بازدید: 2092
print
جلسه هم اندیشی با اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در خصوص برگزاری نخستین کنگره بین المللی ژوراسیک ایران و کشورهای همجوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، این جلسه با دعوت از تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه های مشهد که عضو کمیته علمی کنگره هستند و در راستای برگزاری هر چه بهتر نخستین کنگره بین المللی ژوراسیک ایران و کشورهای هم جوار در محل اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق برگزار شد.

دکتر طاهری مدیر کل و دبیر اجرایی این کنگره در جلسه هم اندیشی عنوان کرد استفاده از نظرات صاحب نظران دانشگاه در برگزاری هر چه بهتر این کنگره بسیار موثر است و با توجه به برگزاری این کنگره که برای اولین بار در ایران و به میزبانی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق برگزار می شود فرصت مناسبی فراهم می شود تا این دوره از تاریخ زمین شناسی در ایران و کشورهای هم جوار مورد بررسی و کنکاش قرار گرفته و یافته های علمی کلیه اساتید و دانش پژوهان علوم زمین به اشتراک گذاشته شود. در ادامه مدعوین نیز نظرات خود را در جهت برگزاری مطلوب این کنگره مطرح نمودند.
در جلسه مذکور اعضای کمیته اجرایی این کنگره نیز به تشریح فعالیت های انجام شده پرداختند و از راه اندازی وبگاه اطلاع رسانی این کنگره در هفته جاری خبر دادند. آدرس وبگاه اینترنتی این کنگره http://icji2017.conference.gsi.ir/fa می باشد.
لازم به ذکر است جلسه مشترک دبیر اجرایی و دبیر علمی با سایر اعضای کمیته علمی در دانشگاه های تهران و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در روز چهارشنبه 96/2/27 در تهران برگزار خواهد شد.
 
 
 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری