دیدار مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق با رئیس و معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی

1399/04/28 تعداد بازدید: 2223
print
دیدار مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق با رئیس و معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی

طبق هماهنگی انجام شده توسط دفتر نمایندگی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق در خراسان شمالی، آقای مهندس قائمی مدیر کل به همراه مهندس حسین زاده مدیر نمایندگی، طی جلسه ای  با رئیس و معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی ضمن تشریح اهداف و عملکرد سازمان زمین شناسی کشور در استان، اعلام نمودند که در راستای مصوبات سفر رئیس جمهور محترم به استان در سال گذشته عملیات برداشت میدانی 5 برگ نقشه زمین شناسی در مقیاس 1:50000 طی روزهای آینده با حضور مسئولین ارشد سازمان زمین شناسی کشور آغاز خواهد شد.

در ادامه آقای مهندس حسین زاده مدیر نمایندگی اداره کل زمین شناسی منطقه شمال شرق در این استان، به تشریح عملکرد 6 ساله نمایندگی در استان پرداختند.  لازم به ذکر است که از زمان آغاز به کار این نمایندگی 16 برگ نقشه زمین شناسی و ژئوشیمی در مقیاس های مختلف تهیه گردیده است. علاوه بر آن برداشت ژئوفیزیک هوایی با پوشش 37000 کیلومتری خطی با هدف اکتشاف ذخایر معدنی پنهان در استان انجام شده است، که در حال حاضر پردازش داده ها به اتمام رسیده و انجام سایر مراحل نیاز به همیاری استان دارد.

در این دیدار آقای دکتر پارسی پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی ضمن ابراز رضایت از عملکرد دفتر نمایندگی سازمان زمین شناسی در استان، بر کمک سازمان متبوع خود در راستای تسریع دراجرائی شدن تفاهم نامه همکاری سفر رئیس جمهور و استفاده از منابع استانی جهت طرح های زمین شناسی و اکشافی و مساعدت در تخصیص فضای اسکان نمایندگی تاکید نمودند.
در پایان جلسه نقشه زمین شناسی یکپارچه استان به همراه عکس نقشه ماهواره ای با جانمایی گسل ها به  ریاست سازمان مدیریت اهدا گردید.
 
 
پیام ها:

loader
مطالب مشابه
لینک های تصویری