چهارمین جلسه مدیر و معاونان اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق با دبیران کارگروه های ده گانه برگزار شد

1396/09/07 تعداد بازدید: 2612
print
چهارمین جلسه مدیر و معاونان اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق با دبیران کارگروه های ده گانه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق این جلسه در روز سه شنبه 96/9/7 در محل اتاق مدیریت برگزار گردید. در این جلسه، نخست دبیران کارگروه های ده گانه گزارشی مختصر از عملکرد کارگروه های خود ارائه و اهداف و چالش های فرارو را مطرح نمودند و راهکارهای مقتضی جهت پیش برد اهداف کارگروه ها توسط آقای دکتر طاهری، معاونین محترم و حاضران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

درادامه دکتر طاهری با مطرح نمودن نقاط قوت و پتانسیل های مثبت موجود در این اداره کل که توانسته با استفاده از ظرفیت کارگروه های فنی و اجرایی به عنوان الگوی موفق در بحث مدیریت امور بروز نماید، راهنمایی های لازم را جهت ادامه فعالیت هر چه پربارتر این کارگروه ها ارائه دادند و از فعالیت های این کارگروه ها تا به کنون تقدیر نمودند و خواستار تلاش بیشتر اعضای کارگروه ها و همکاری ادارات مختلف با فعالیت های این کارگروه ها گردیدند.

شایان ذکر است، 8 کارگروه تخصصی در کنار 2 کارگروه اجرایی توانسته است با حضور مسئولانه در پی گیری امور و تولید محتوای جدید در گرایش های مختلف نقش بسزایی در افزایش بهره وری این اداره کل طی سنوات گذشته داشته باشد و این جلسه با هدف تبیین راهکارهای موفقیت بیشتر تشکیل شد که امید می رود نتایج آن تا پایان سال جاری محقق گردد.
 
 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری