23 مرداد 1402؛ مزایده عمومی واگذاری گواهی کشف در استان های خراسان رضوی و سمنان برگزار می شود

1402/05/03 تعداد بازدید: 48618
print

به گزارش روابط عمومی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، این سازمان در نظر دارد تعدادی از محدوده های دارای گواهی اکتشاف خود را از طریق مزایده عمومی در استان های خراسان رضوی و سمنان از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، با شرایط مندرج در اسناد مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت واگذار کند.

 

بر اساس این گزارش، کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارایه پیشنهادات مزایده‌ گران و بازگشایی پاکت‌ها از درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد. مزایده‌گران می‌بایست در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت که دارای گواهی صلاحیت فنی و مالی صادره از سوی سازمان نظام مهندسی معدن استان‌ها می‌باشند دعوت می‌شود از تاریخ دوشنبه 2 مرداد 1402 لغایت پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 نسبت به دریافت، تکمیل اسناد و مدارک اقدام نمایند.

همچنین سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در نظر دارد در تاریخ شنبه 14 مرداد 1402 ساعت 9 تا 11جلسه‌ای به‌منظور ارایه مشخصات و توضیحات لازم نسبت به موارد مزایده گذاشته شده را جهت متقاضیان برگزار نماید. لذا حضور نمایندگان پیشنهاددهندگان با ارایه معرفی‌نامه رسمی جهت (اشخاص حقوقی) و جهت اشخاص حقیقی نیز شخصاً بلامانع است.

مهلت بارگذاری پیشنهادات در سامانه ستاد و همچنین تحویل پاکت الف به دبیرخانه سازمان به نشانی میدان آزادی، بلوار معراج، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور تا ساعت 13 روز دوشنبه 23 مرداد 1402 خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی‌تر با شماره‌های  02164592376و64592322 پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور تماس حاصل نمایند.

پیام ها:

loader
لینک های تصویری