بازدید معاونین سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق

1396/02/12 تعداد بازدید: 4437
print
بازدید معاونین سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق

دو تن از معاونین سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و مدیر کل دفتر بودجه و برنامه ریزی و فناوری اطلاعات این سازمان در ادامه انجام توافقنامه ها فعالیت های اکتشافی سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی از پروژه های این اداره کل هم بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، آقای مهندس برنا معاون محترم اکتشاف و دکتر اشتری معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و پشتیبانی این سازمان که در راستای تامین اعتبارات پروژه های مصوب مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی سفر کرده بودند، در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی و شرکت در جلسه مشترکی پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری به این استان را مورد بررسی قرار داده و راهکارهای شروع عملیات اکتشافی در استان مخصوصا عملیات ژئوفیزیک هوایی را مورد بازبینی و تاکید ویژه قرار دادند. همچنین با سفر به مشهد مقدس از پروژه های در دست اقدام این اداره کل نیز بازدید کردند.

در پایان بازدید در جلسه مشترکی با حضور آقای دکتر طاهری مدیر کل و معاونین فنی و اجرایی این اداره کل بر شروع عملیات اکتشافی توسط کارشناسان فنی این اداره کل در استان خراسان شمالی تاکید کردند. در این جلسه آقای دکتر طاهری با خوش آمد گویی به میهمانان ضمن تبریک انتصاب آقای اشتری به معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور خواستار برنامه ریزی مطلوب اعتبارات سالیانه ادارات کل مناطق و استان ها جهت هدفمند شدن برنامه ها شد. دکتر طاهری در این جلسه همچنین ضمن برشمردن فعالیت های این اداره کل پیشنهاد اختصاص اعتبار بر اساس هر نفر کارشناس در ادارات کل بعلاوه ضریب توسعه یافتگی به مراکز کمتر توسعه یافته را داد که مقرر شد بررسی های لازم در این خصوص انجام و پیشنهادات مکتوب و نیازهای مراکز منطقه ای سازمان مورد توجه قرار گیرد.
در ادامه جلسه آقای مهندس برنا معاون محترم اکتشاف نیز لیست پروژه های خراسان شمالی را مطرح و بر ادامه فعالیت های اکتشافی ناتمام منطقه شمال شرق جهت اخذ گواهی کشف تاکید کرد.
سرکار خانم دکتر لک مدیر کل محترم دفتر بودجه، برنامه ریزی و فناوری اطلاعات نیز ضمن ارائه گزارشی از اخذ اعتبارات سازمان در پایان سال 95 اظهار امیدواری کرد کلیه مطالبات همکاران در سال های گذشته تا پایان اردیبهشت ماه پرداخت گردد.
تصاویر مرتبط:
پیام ها:

loader
مطالب مشابه
لینک های تصویری