بررسی فعالیت های زمین شناسی و اکتشافی در منطقه سبزوار با حضور نماینده شهرستان سبزوار در مجلس شورای اسلامی

1400/09/27 تعداد بازدید: 69077
print

وضعیت زمین شناختی و معدنی شهرستان سبزوار در جلسه ای با حضور آقای عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق و معاونین ایشان در جلسه ای با حضور نماینده مردم شهرستان سبزوار، عملکرد این اداره کل را در حوزه زمین شناسی و اکتشاف منطقه شمال شرق و بطور خاص شهرستان سبزوار ارائه نمودند.

فرخ قائمی، مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق با اشاره به رسالت و وظایف سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و عملکرد موفق این سازمان در پیشبرد اهداف و تولید اطلاعات پایه زمین شناسی و اکتشافی در سطح کشور، عملکرد و ساختار این اداره کل را توضیح دادند. در ادامه، نماینده مردم شهرستان سبزوار با توضیحات حسین هادی‌زاده، معاون اکتشاف اداره کل، با وضعیت محدوده های اکتشافی منطقه شمال شرق به ویژه پروژه های اکتشافی در منطقه راه چمن سبزوار آشنا شدند.

عنابستانی در این رابطه همکاری و پی گیری جهت تسریع در فرآیندهای مرتبط با پروژه های اکتشافی به خصوص در زمینه پروژه های حفاری اکتشافی و ژئوفیزیکی را متذکر شدند. همچنین فعالیت های زمین شناختی و وضعیت مخاطرات زمین شناسی به خصوص پدیده فرونشست در منطقه سبزوار توسط هادی شریفی، معاون زمین شناسی این اداره کل، تبیین گردید.

 

در پایان جلسه، نماینده مردم شهرستان سبزوار در مجلس، ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با اشاره به تحول در ساختار وزارت صنعت، معدن و تجارت، ارتباط بیشتر مجموعه و همکاری ایشان در خصوص رفع چالش های موجود در زمینه های فنی و ستادی، قول مساعد دادند.

 

پیام ها:

loader
لینک های تصویری