مراسم تقدیر از خدمات سه تن از کارشناسان اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق

1401/04/30 تعداد بازدید: 69605
print
مراسم تقدیر از خدمات سه تن از کارشناسان اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق

با حضور فرخ قائمی مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، جعفر طاهری مدیر کل سابق، سلامتی مدیر منطقه ای زمین شناسی کشور، ترشیزیان رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی، معاونین، رؤسای ادارات، کارشناسان و کارکنان و جمعی از بازنشستگان سنوات قبل، جلسه تقدیر و پاسداشت از فعالیت های سی ساله سه کارشناس این اداره کل برگزار گردید.

در جلسه سه‌شنبه، 28 تیرماه 1401 و به میمنت اعیاد ذی‌الحجه، از فعالیت‌ها و خدمات شایسته خانم‌ها نسترن شجاعی کاوه (رئیس اداره موزه مستندات علوم زمین) و مریم بهره‌مند (کارشناس مسئول فسیل شناسی)، و آقای جعفر رکنی (رئیس اداره مخاطرات زمین شناختی) در مدت بیش از سی سال تشکر و قدردانی گردید.

در این جلسه، ابتدا فرخ قائمی در مقام و منزلت همکاران گرانقدر بازنشسته سخنانی ایراد کرد و ورود به دوره بازنشستگی را فراراه ادامه فعالیت‌ها و برنامه‌های نو دانست. در ادامه، جعفر طاهری مدیر کل سابق، از فعالیت‌های این بزرگواران در دوایر مختلف در طول سی سال خدمت شایسته سپاسگزاری کرد. سپس کلیپ هایی از فعالیت های فنی و اجرایی این کارشناسان ارائه گردید.

در پایان جلسه، به منظور تشکر صادقانه از تمام تلاش‌های ارزندۀ این عزیزان، لوح تقدیر ‌همراه با هدایایی به رسم یادبود تقدیم گردید.

 

 

 

 

 

 

پیام ها:

loader
لینک های تصویری