پیک خبری 10، سخن آغازین

1396/03/31 تعداد بازدید: 2729
print
پیک خبری 10، سخن آغازین

رنگ رنگ پاییز زیبا که تجلی شروع مهرآگینش را در شور واپسین شب عبورش می توان یافت بر ما گذشت و امروز ماحصل تکاپوی همکاران را به ایجاز در صفحات این شماره از پیک خبری نظاره‌گریم. تثبیت ساختار جدید اداره کل بر مبنای الگوی توسعه کیفی از پیش تبیین شده، در این سه ماهه منجر به جهت دهی کلیه فعالیت های همکاران در راستای عمق بخشی عملکرد فنی ادارات و کارگروه های تخصصی شده است. تشکیل جلسات شوراهای راهبردی مرکز، هم اندیشی مؤثری را ایجاد کرده است که پیامدهای مثبت آن را می‌توان در عملکرد حال و آینده‌ی این مرکز انتظار داشت.  

علاوه بر این، پایه ریزی اصولی عملیات اکتشافی پهنه گناباد که با مشارکت های بین بخشی، پویایی ویژه ای را در مجموعه فنی و اجرایی ایجاد کرده است از مصادیق عزم کارشناسی برای حصول به الگویی موفق در توسعه کیفی امور است.
در صفحات پیک و همان‌طور که از طرح جلد آن برمی‌آید، دستاورد مهم اداره کل در سه ماهه پاییز که البته ماحصل ماه ها کار گروهی همکاران بوده است می توان به چاپ کتاب "موزه، راهبری و ضرورت ها؛  با نگرش ویژه به موزه های علوم زمین" اشاره داشت. این موفقیت مرهون اعتماد، پشتکار و هدف‌داری در انجام کارهای گروهی بوده است که خوشبختانه به بهترین شکل ممکن محقق شده است.
در حوزه برون سازمانی، سه ماهه پاییز در بخش های مختلف و با تنوع کاری بالا هم در حوزه اجرا و هم امور کارشناسی و فنی مواجه بودیم. یکی از مهم‌ترین آن‌ها حضور فعال در شورای سیاست‌گذاری شهر جهانی صنایع دستی گوهر سنگ‌ها بوده است، هم‌چنین در این محور به امضاء موافقت‌نامه همکاری بین این اداره کل و سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی که با تکیه بر تجربه و دانش فنی همکاران در تولید پایگاه های اطلاعاتی زمین مرجع رقم خورد، می‌توان اشاره داشت. 
پیک خبری با آگاهی از وظیفه و مسئولیت خود در انعکاس دستاوردهای اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، تلاش نموده است تا ضمن تبیین گزارش عملکرد ادارات و کارگروه‌ها، رسالت و پیام مجموعه را نیز به گونه‌های مطلوب طرح و پیگیری نماید، بی‌گمان نظرات سازنده همکاران و خوانندگان گرامی ما را در ادامه بهتر راه یاری می‌رساند.
اشاره به این مطلب خالی از لطف نیست که از این شماره کوشش بر آن خواهد بود تا فرصت بیشتری برای قلم زدن در عرصه تدوین در اختیار سایرین قرار گیرد تا از گذر تجربه به سطوح بالاتری از کارآمدی و کادرسازی در حوزه‌ی انتشار دست یابیم. موضوعی که با دقت در اسامی مؤلفین این شماره ظهور و بروز آن را به عینه شاهد هستیم این رویکرد را به فال نیک گرفته و در انتظار موفقیت‌های بیشتر خواهیم نشست، انشاءا...
پیام ها:

loader
لینک های تصویری