پیک خبری 17، دستاورد علمی

1397/07/18 تعداد بازدید: 2253
print

از شماره 5، فصلنامه خورشید مشرق اقدام به معرفی فعالیت‌های شاخص این اداره کل و ارائه بخشی از دستاوردهای علمی نموده است. وجه انتخاب این دستاوردها کاربردی بودن و تأثیر آن‌ها در معرفی توانمندی سازمان و یا اهمیت علمی آن‌ها خواهد بود.

 

کسب اعتبار در سایه تلاش و پویایی

تهیه کننده: محبوبه پرورش

پیش از این و به اجمال به عرصه‌های موفقیت اداره کل زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق در قالب چاپ مقاله‌ها و دستاوردهای فنی و پرداختن به حوزه‌های نوین دانش زمین‌شناسی پرداخته‌ایم. دستاوردهایی ملموس در سایه عزم، اراده و پشتکار نیروی انسان علاقه‌مند و پرتوان 

میسر است. 

این بار اما دستاورد علمی را از جنس اعتبار علمی و بین‌المللی بیان می‌کنیم. کنگره بین‌المللی ژوراسیک ایران و کشورهای هم‌جوار برگزار گردید و گزارش عملکرد اداره کل در برگزاری این رویداد در شماره‌های پیشین ارائه شد. دستاوردهای علمی این کنگره برای همه روشن است اما در پس این تلاش و تکاپو؛ اعتباری بین‌المللی به دست آمد که در بخش‌های مختلف نمود یافت. 

آن جا که اراده و پشتکار همکارانمان بر آن قرار می‌گیرد تا مجله علمی

Iranian Journal of Earth Science museum

 را راه‌اندازی کنند و به استناد برگزاری موفق کنگره، اساتید و پژوهشگران بین‌المللی علاوه بر پذیرش حضور در گروه هیأت تحریریه، با ارائه مقاله‌های خود به منظور چاپ در این مجله نوپا به یاری دبیران علمی و اجرایی آمدند.

به علوم بین رشته‌ای پرداختیم و در حوزه زمین داروسازی نیز عرصه‌های دیگری از موفقیت را تجربه کردیم و از این زاویه می‌توان به خود بالید که مقاله منتج از این مطالعات، مورد توجه پژوهشگران بین‌المللی قرار گرفته و از نویسندگان این مقاله برای عضویت در گروه ویراستاران مجله‌هایی نظیر Earth Sciences دعوت به عمل آمده است.


Dear Darbandi, MP; Taheri, J

Warm greetings!


It is learnt that you have published a paper titled USING SULFUR-CONTAINING MINERALS IN MEDICINE: IRANIAN TRADITIONAL DOCUMENTS AND MODERN PHARMACEUTICAL TERMINOLOGY in EARTH SCIENCES HISTORY, and the topic of the paper has impressed us a lot.

The paper has attracted attention from researchers specializing in sulfur; alum; traditional medicine; modern pharmacy; sulfide and sulfate minerals; medical geology; Iranian traditional pharmacies.

On behalf of the Editorial Board of the journal, we are very pleased to invite you to join our team as one of the editorial board members or reviewers of Earth Sciences. You have fully devoted yourself to this research and delivered an excellent result, and for this reason, we really hope you can be a part of us. We believe that this opportunity will promote international academic collaborations in the future.


Looking forward to your favorable reply.

Respectfully yours,

 Jessie Wright

Editor of Earth Sciences


فصلنامه خورشید مشرق این موفقیت و دستاورد علمی را به همکار ان گرامی شادباش عرض می‌نماید.

 

پیام ها:

loader
لینک های تصویری