رونمایی از کتاب "ریشه یابی 1500 جانام کهن" دکتر مرتضی مؤمن زاده

1402/11/04 تعداد بازدید: 20615
print
رونمایی از کتاب "ریشه یابی 1500 جانام کهن" دکتر مرتضی مؤمن زاده

اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق روز چهارشنبه 4 بهمن ماه در آستانه ولادت حضرت علی (ع) میزبان یکی از شخصیت های علمی ماندگار در عرصه زمین شناسی ایران بود.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، در این نشست علمی که با حضور مهندس فرخ قائمی مدیرکل محترم زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، معاونین، مسئولین و کارشناسان این اداره کل به همراه تعدادی از  اساتید زمین شناسی دانشگاه های فردوسی و پیام نور مشهد، کارشناسان حوزه زمین شناسی و معدن بخش خصوصی و دکتر جعفر طاهری مدیرکل سابق این اداره کل  تشکیل شد در ابتدا از کتاب "ریشه یابی ۱۵۰۰ جانام کهن" استاد مرتضی مومن زاده که حاصل چندین سال مطالعه و تحقیق ایشان است رونمایی صورت گرفت و توضیحات مبسوطی پیرامون این کتاب توسط مولف برای حاضرین در جلسه بیان گردید.

در ادامه این نشست صمیمی، دیگر تالیف ایشان با عنوان "درآمدی بر روش پژوهش" نیز مورد بحث و گفتمان قرار گرفت. 

در پایان این جلسه با اهداء یک جلد اطلس زمین شناختی ایران و تندیس برجسته مضجع مبارک حضرت رضا (ع) از ایشان تقدیر و تشکر گردید.

حسن ختام این دیدار، بازدید دکتر مومن زاده و همراهان از پارک موزه علوم زمین بود که با توضیحاتی جامع پیرامون این مجموعه گرانسنگ علوم زمین  و تاریخچه آن به پایان رسید.

 

 

 

پیام ها:

loader
لینک های تصویری