مراسم گرامیداشت روز مهندس و یادبود خواجه نصیرالدین طوسی در مرکز مشهد با تجلیل از مهندسان برتر

1395/12/15 تعداد بازدید: 2636
print
مراسم گرامیداشت روز مهندس و یادبود خواجه نصیرالدین طوسی در مرکز مشهد با تجلیل از مهندسان برتر

مراسم گرامیداشت روز مهندس و یادبود دانشمند والامقام خواجه نصیرالدین طوسی در اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، در این مراسم که جمع زیادی از کارکنان حضور داشتند، زندگینامه خواجه نصیرالدین طوسی شاعر، فیلسوف، متکلم، فقیه،ستاره‌شناس، دانشمند، اندیشمند، ریاضیدان و منجم ایرانی قرن هفتم در قالب یک کلیپ کوتاه نمایش داده شد و سپس برنامه های پاسداشت روز مهندس در کشورهای مختلف جهان و خدمات مهندسان در کشورهای مختلف نمایش داده شد.

سپس دکتر طاهری، مدیر کل منطقه شمال شرق، با ذکر مطالبی در خصوص روز مهندس، لزوم توجه به فعالیت های نوآورانه را یادآور شدند. همچنین مهندس نادری، معاون اکتشاف و مواد معدنی مرکز، به ذکر خاطراتی از کار با مهندسان پیش کسوت پرداخت و در ادامه مهندس رکنی، معاون اجرایی مرکز، با تبریک روز مهندس به همکاران، روند ارزشیابی های پایان سال را برای همکاران یاداور شد و اعلام کرد با توجه به روند انجام شده، 3 نفر از مهندسان که بالاترین امتیاز را آورده اند در این جلسه معرفی می شوند.
در پایان جلسه ضمن معرفی آقایان مهندس عزمی، مهندس شریفی و خانم مهندس پرورش به عنوان مهندسان برتر در سال 95 از آنها با اهدای هدایا و لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.
تصاویر مرتبط:
پیام ها:

loader
لینک های تصویری