همکاری بین موزه ی بزرگ خراسان و موزه علوم زمین گسترش می یابد

1397/06/10 تعداد بازدید: 2734
print
همکاری بین موزه ی بزرگ خراسان و موزه علوم زمین گسترش می یابد

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، در جلسه مشترک رئیس موزه بزرگ خراسان و مدیر پژوهشگاه میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان رضوی و همراهان با مدیر کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق که در محل این اداره کل برگزار شد، بر لزوم همکاری های بیشتر بین موزه بزرگ خراسان و موزه علوم زمین اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق تاکید گردید.

دکتر طاهری، مدیر کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، با تاکید بر هم افزایی بیشتر موزه ها و با توجه به تمایل دکتر رکنی، رئیس موزه بزرگ خراسان مبنی بر گسترش همکاری های فی مابین اظهار امیدواری کرد با رویکرد مثبتی که این موزه ها در جذب گردشگر دارند این همکاری ها افزایش یابد.

رئیس موزه بزرگ خراسان همچنین درخواست اطلاعات اولیه ای از پهنه خراسان بزرگ را مطرح کرد که مقرر شد اطلاعات درخواستی در راستای این همکاری ها تهیه و به موزه بزرگ خراسان و مشاوران آن موزه تحویل شود.
همچنین در جلسه مذکور دکتر بختیاری، مدیر پژوهشگاه میراث فرهنگی و دکتر بیدختی، مشاور موزه بزرگ خراسان دیدگاه های خود را در خصوص همکاری های فی مابین مطرح کردند.
در پایان این جلسه از موزه علوم زمین و پروژه پارک موزه علوم زمین نیز بازدید شد.
 
 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری