معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در سفر استانی خود به مشهد از پارک موزه علوم زمین مشهد بازدید کرد.

1398/06/17 تعداد بازدید: 1158
print

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل منطقه شمال شرق در سفر استانی آقای رضازاده معاون محترم برنامه ریزی، توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور به مشهد پارک موزه علوم زمین مورد بازدید ایشان و آقای ملا ذیحساب محترم و آقای مهندس ابراهیمی مدیریت حراست سازمان قرار گرفت.

در جریان این بازدید آقای رضازاده از وضعیت کلی پارک موزه علوم زمین بازدید کرد و همچنین سامانه مستندات فیزیکی علوم زمین نیز مورد بازدید ایشان و هیئت همراه قرار گرفت.

آقای رضازاده در پایان بازدید در جلسه مشترکی با دکتر طاهری مدیرکل منطقه شمال شرق و معاونین ایشان از تلاش خستگی ناپذیر کارکنان این مرکز تقدیر کرد و فعالیت های گسترده فنی و اجرایی در این اداره کل را قابل توجه دانست. دکتر طاهری نیز با توجه به محدودیت های اعتباری درخواست مساعدت لازم در خصوص تکمیل آیتم های باقیمانده پروژه پارک موزه علوم زمین را مطرح کرد و از معاون محترم برنامه ریزی و ذیحساب محترم در خصوص راه اندازی مرکز نوآوری علوم زمین کشور در مشهد درخواست همکاری کرد تا با افتتاح این مرکز که ظرفیت های لازم جهت کارآفرینی در حوزه علوم زمین را دارد ظرفیت های جدید در حوزه علوم زمین در میان فارغ التحصیلان جوان این رشته فراهم گردد.
 
 
 
 
 
 
 
 
پیام ها:

loader
لینک های تصویری